Principal filme Recenzie „The Old Way”: Nicolas Cage merge spre vest

Recenzie „The Old Way”: Nicolas Cage merge spre vest

Ryan Kiera Armstrong și Nicolas Cage în „The Old Way”. Filme Saban

Horror, SF, romantism, dramă internă, comedie — Nicolas Cage și-a încercat totul. Singurul lucru pe care nu l-a făcut niciodată este un western. Urban, imprevizibil, foarte modern și uneori controversat, nu pare genul. Sincer, arată ciudat într-o şa purtând un Stetson. Dar acordându-i tipului meritul pentru diversitatea neînfricata, el schimbă totul în zilele câinelui din ianuarie, jucând în prima sa sagă cu perie. Se numeste Calea Veche, si nu e rau.

MODUL VECHI ★★★ (3/4 stele )
Regizat de către: Brett Donowho
Scris de: Carl W. Lucas
În rolurile principale: Nicolas Cage, Ryan Kiera Armstrong, Shiloh Fernandez, Noah Le Gros
Timpul pentru alergat: 95 de minute.

Regizat de Brett Donowho și scris de Carl W. Lucas, Calea Veche spune povestea familiară a unui pistolier pensionat care se reformează cu succes, dar viața îl obligă să se întoarcă în trecutul violent pe care l-a lăsat în urmă când tragedia îi lovește pe oamenii pe care îi iubește și răzbunarea ia stăpânire. Cu grijă, prudență și cu un exces de naturalism, vedeta face o treabă credibilă aici. Determinarea care îl conduce pe domnul Cage este atât de perfectă pentru rolul în care joacă Calea Veche asta înainte de a putea spune Amiaza mare devin indivizibili. Cred că talismanul după care trăiește este să-și ia orice slujbă care îi zăpăcește, să joace orice fel de rol și să-și mențină cariera pe linia de plutire lucrând constant, fără întrerupere. Rezultatele au fost adesea mediocre, dar nu există nicio îndoială despre abilitățile sale. A câștigat chiar și un premiu Oscar pentru cel mai bun actor în 1995 pentru cel mai serios film al său, Plecând din Las Vegas.

când apare sezonul 10 fără rușine

Calea Veche nu atinge aceleași înălțimi, dar cu lustruirea lui oferă o idee veche (pistoar notoriu, târât din pensie și forțat să-și reîncarce vechile arme atunci când un vechi inamic se întoarce și familia lui aterizează în cale) cu o nouă abordare. Este o temă urâtă, lustruită pe vremuri de toată lumea, de la Gary Cooper la Gregory Peck. Astăzi este de obicei Clint Eastwood, dar nu le poate juca pe toate.

adevărul despre fundația Clinton

Un astfel de bărbat, acum sters din nou de către domnul Cage, este Colton Briggs, cândva un letal, sange rece criminal a cărui busolă morală arată în numărul de crestături de pe Colt .45. În prologul filmului, Briggs participă la spânzurarea unui alt renegat infam care îi datorează bani. Înainte ca șeriful să poată apăsa pe trăgaci pentru a trimite calul care ține victima în lațul spânzuratorului de sub cadavrul atârnând, Briggs îl bate. Unul dintre martorii cu încruntarea urii pe față este fiul tânăr al mortului. Reduceți la 25 de ani mai târziu. În deceniile care au urmat, criminalul cândva violent s-a căsătorit cu o femeie bună pe nume Ruth, care l-a transformat într-un soț, tată și proprietar iubitor și responsabil al magazinului general al orașului. În timp ce o duce pe fiica sa Brooke acasă de la școală, patru prizonieri evadați ajung la cabana lui, o violează și o măcelează pe Ruth și o lasă pe Briggs devastată. „Atâta timp cât acea fetiță este în viață, nu există loc de răzbunare în viața ta”, spune mareșalul S.U.A.. Dar copleșit de durere și furie, Briggs are alte idei. Liderul haitei de tâlhari este băiețelul al cărui tată a fost ucis de Briggs în prolog, acum toți crescuți și el însuși un pic maniac criminal în cizme de cowboy. Restul filmului este măcel dezlănțuit. Marea surpriză este că fiica lui Briggs, în vârstă de 12 ani, îi devine complice.

Narațiunea răzbunării poate fi uzată ca frânghie de arhivele de împușcături uitate, dar domnul Cage și regizorul Dono, care scot destule subteme din vechile filme cu Bud Boetticher pentru a injecta genul de suspans și adevărata mizerie care încă funcționează. . Vedeta este convingătoare , în rolul unui bătăuș insensibil care și-a agățat tocul pentru dragostea unei femei bune, doar pentru a reveni la vechile modalități ale justiției din prerie pentru a îndrepta o greșeală și a merge mai departe. Noah Le Gros este, de asemenea, foarte vizibil, deoarece copilul care a crescut rău ca un șarpe cu clopoței, dând un farmec neașteptat acolo unde nu se aștepta. Dar adevărata surpriză este Ryan Kiera Armstrong, care fură imaginea în rolul lui Brooke, fiica liniștită și inteligentă a lui Briggs, care moștenește valorile mamei sale și căutarea nemiloasă a justiției a tatălui ei. Pentru o fată de 12 ani, cu un tată în care nu are total încredere, are suficientă seriozitate și hotărâre pentru ambele. El o învață cum să încarce o armă, să tragă și să lovească fiecare țintă cu un ochi de taur. Conversațiile la lumina lunii dintre tată și fiică arată genul de revelații emoționante pe care majoritatea occidentalilor le ignoră. Punctul culminant dintr-un oraș mexican este plin de frenezia și turbulența bine pusă în scenă care i-au construit reputația domnului Cage ca vedetă de acțiune în anii săi de formare. Finalul, din păcate, nu are șocurile și surprizele pe care publicul le tot speră pe bună dreptate și, în ultimă analiză, domnul Cage, micuța domnișoară Armstrong și regizorul Dono, care fac o treabă atât de incisivă de a menține filmul în viață și interesant pentru atât de mult timp. timp. Când vine vorba de rescrierea regulilor western-urilor de la Hollywood, ele nu deschid noi drumuri, dar dovedesc că vechile metode încă funcționează cel mai bine.